Sleva -20% na dětské plenky. Kód je: Dendeti

Kontakty a Často kladené otázky


Informace:

Vedoucí skladu:

paní Iva Gebauerová

info@bezvaplenky.cz

+420 606 733 131 (Po-Pá , 8:00-13:00)


Velkoobchod

Obchodní manager

Michaela Kulštejn

 obchod@bezvaplenky.cz

+420 725 580 714 , (Po-Pá , 8:00-15:00)

 

Informace o firmě

Obchodní firma: LIOS trade s.r.o.
Sídlo: Hradní 27/37, Slezská Ostrava, 710 00, Ostrava
Identifikační číslo: 061 20 393

Nejčastěji kladené otázky

Plenky Baby Charm jsou vyrobeny v závodu Ontex Turnov v České republice. Výhradní zastoupení má eshop Bezvaplenky.cz ,který je i hlavním distributorem a prodejcem dětských plen, jak v ČR tak i ve Slovenské republice.

Plenky Babycharm jsou z části rozložitelné. Materiály, ze kterých plenky vyrobené jsou na bázi PP / PE ,tahle část není rozložitelná. Jediná rozložitelná část je uvnitř savého jádra – celulóza. Celulóza tvoří cca 25% váhy plenky, takže rozložitelných je cca 25% plenky.

Savé jádro se skládá z vláken rozemleté celulózy(EKO) a superabsorbentu.

Ano, zasílame a to za pouchých 39,- a doprava 1 ,- při objednání 1 vzorečku plenek ,který obsahuje 6ks plenky Baby Charm. Stačí se registrovat zde. 

Máme slíbeno od našich dopravců dodání do 2 pracovních dnů.

Ano, lze prosím napište nám na email info@bezvaplenky.cz a my už vám rádi se vším pomůžeme.

Česká pošta Balíkovna- od 56 ,-kč - u objednávky nad 1499,- kč je doprava ZDARMA.

Česká pošta - balík do ruky 109 Kč - u objednávky nad 1.999 Kč je poštovné ZDARMA.

Česká pošta - balík na poštu 89 Kč - u objednávky nad 1.499 Kč je poštovné ZDARMA.

DPD - doručení do ruky 119 Kč - u objednávky nad 1.999 Kč je poštovné ZDARMA.(do 18kg)

GLS- doručení do ruky 119,-kč - u objednávky nad 1999,- kč je poštovné ZDARMA.(do 18kg)

Zásilkovna - balík na výdejní místo 89 Kč (do 7kg)

Důvodů může být několik, mezi nejčastější patří:

1) nezadaný nebo neúplný VS platby - Vaše platba se nám nespárovala s objednávkou. Zkontrolujte, zda jste VS zadali správně a pokud ne, kontaktujte nás.

2) Špatné telefonní číslo - Zkontrolujte v objednávce, že jste zadali správně telefonní číslo, pokud ne, nemůže se s vámi přepravní společnost spojit a zásilku vám doručit.

3 Špatný e-mail - dorazilo vám potvrzení objednávky? Pokud ne, pravděpodobně jste zadali špatný e-mail, kontaktujte nás a my vám e-mail u objednávky opravíme.

4) Platba neproběhla - Zkontrolujte, zda vaše platba proběhla, pokud ne, zaplaťte objednávku znovu.

 

Naši spokojení zákazníci