Kontakty a Často kladené otázky

Informace:
Vedoucí skladu:
paní Iva Gebauerová
info@bezvaplenky.cz

Velkoobchod
Obchodní manager
Michaela Kulštejn
obchod@bezvaplenky.cz
+420 725 580 714 , (Po-Pá , 8:00-15:00)
Informace o firmě
Obchodní firma: LIOS trade s.r.o.
Sídlo: Hradní 27/37, Slezská Ostrava, 710 00, Ostrava
Identifikační číslo: 061 20 393
Nejčastěji kladené otázky
Plenky Baby Charm jsou vyrobeny v závodu Ontex Turnov v České republice. Výhradní zastoupení má eshop Bezvaplenky.cz ,který je i hlavním distributorem a prodejcem dětských plen, jak v ČR tak i ve Slovenské republice.
Plenky Babycharm jsou z části rozložitelné. Materiály, ze kterých plenky vyrobené jsou na bázi PP / PE ,tahle část není rozložitelná. Jediná rozložitelná část je uvnitř savého jádra – celulóza. Celulóza tvoří cca 25% váhy plenky, takže rozložitelných je cca 25% plenky.
Savé jádro se skládá z vláken rozemleté celulózy(EKO) a superabsorbentu.
Ano, zasílame a to za pouchých 39,- a doprava 1 ,- při objednání 1 vzorečku plenek ,který obsahuje 6ks plenky Baby Charm. Stačí se registrovat zde.
Máme slíbeno od našich dopravců dodání do 2 pracovních dnů.
Ano, lze prosím napište nám na email info@bezvaplenky.cz a my už vám rádi se vším pomůžeme.
Česká pošta Balíkovna- od 56 ,-kč - u objednávky nad 1499,- kč je doprava ZDARMA.
Česká pošta - balík do ruky 109 Kč - u objednávky nad 1.999 Kč je poštovné ZDARMA.
Česká pošta - balík na poštu 89 Kč - u objednávky nad 1.499 Kč je poštovné ZDARMA.
DPD - doručení do ruky 119 Kč - u objednávky nad 1.999 Kč je poštovné ZDARMA.(do 18kg)
GLS- doručení do ruky 119,-kč - u objednávky nad 1999,- kč je poštovné ZDARMA.(do 18kg)
Zásilkovna - balík na výdejní místo 89 Kč (do 7kg)
Důvodů může být několik, mezi nejčastější patří:
1) nezadaný nebo neúplný VS platby - Vaše platba se nám nespárovala s objednávkou. Zkontrolujte, zda jste VS zadali správně a pokud ne, kontaktujte nás.
2) Špatné telefonní číslo - Zkontrolujte v objednávce, že jste zadali správně telefonní číslo, pokud ne, nemůže se s vámi přepravní společnost spojit a zásilku vám doručit.
3 Špatný e-mail - dorazilo vám potvrzení objednávky? Pokud ne, pravděpodobně jste zadali špatný e-mail, kontaktujte nás a my vám e-mail u objednávky opravíme.
4) Platba neproběhla - Zkontrolujte, zda vaše platba proběhla, pokud ne, zaplaťte objednávku znovu.
Naši spokojení zákazníci


